Știm cu toții că “frumusețea este în ochii privitorului” și că societatea decide ceea ce este demn de privirile tuturor sau nu. În cazul afacerilor, putem adapta zicala, spunând că “frumusețea este în ochii clientului”, deoarece acesta stabilește care produse sunt demne de pus pe piață și care tip de promovare este cea câștigătoare. În același mod abordăm și noi ideea de marketing visual și ne lăsăm ghidați de preferințele clientului.
Este ideea de panouri luminoase cea mai bună pentru promovare vizuală?
Cu siguranță da! Această strategie luminoasă nu numai că este extrem de utilă în a atrage clienți, dar este și foarte avantajoasă. Tot ce ai de făcut este să-ți dai seama care este stilul tău și al afacerii tale și să reușești să îl transpui, cu ajutorul nostru, într-o firmă luminoasă.
Generația actuală pune mare accent pe estetica imaginilor, pe tot ceea ce pot captura în jurul lor. Cel mai important este însă faptul că pun accent pe imaginea brand-urilor de la care aleg să cumpere. Și cum își poate un brand îmbunătăți imaginea pentru clienții lui? Exact! Prin utilizarea de panouri luminoase sau litere volumetrice sau reclame luminoase! Orice atrage atenția potențialului client te poate ajuta sa iti crești afacerea.
Noi te putem ajuta prin realizarea acestora și prin consilierea dumneavoastră în ceea ce privește locația cheie în care să fie pus, aspectul, materialul și mărimea perfecta pentru acesta. În acest mod putem afla care este reclama luminoasă perfectă pentru dumneavoastră și pentru clienții dumneavoastră.
Cum clasificăm acest tip de promovare prin panouri?
După tipul de material utilizat pentru iluminarea panourilor acestea se impart în:
- Iluminare tip neon
- Iluminare LED
Acestea sunt diferite din multe puncte de vedere. Reclamele neon sunt cunoscute pentru lumina plăcută, varietatea de culori și ingineria impresionantă care duce la funcționarea lor. Cele LED în schimb, sunt cunoscute pentru accesibilitate, sustenabilitate și eficiență.
Așadar, decizia poate fi luată foarte ușor dacă vă răspundeți la câteva întrebări. Dorești panouri luminoase care să se încadreze într-un buget mai limitat? Atunci optează pentru luminile LED. Dorești reclame care să atragă privirea clienților mult mai sigur și rapid? Atunci alege luminile de tip neon! În funcție de locația în care le dorești amplasate, optează pentru LED-uri în spațiile exterioare largi și pentru lumini neon în localurile mici și restrânse.
În ce spații este cel mai bine să amplasăm panourile de promovare?
Orice afacere, fie ea mică sau mare, are nevoie de strategii inventive, noi și originale de a se promova și de a merge mai aproape de grupul său țintă de clienți. În funcție de nevoile fiecărui brand, acesta poate decide cum și unde să se folosească de jocurile de lumini marca LEDLUX.
Creativitatea intervine când realizăm că un panou sau o reclamă luminoasă nu trebuie să fie dispusă numai la intrarea în centrul comercial. Acestea pot fi dispuse în orice locație menită să aducă mai mule vânzări companiei.
Așadar, panourile pot fi dispuse în funcție de mărimea lor. Afișele mari și reclamele luminoase de mărimi impozante vor fi dispuse pe clădiri importante din oraș, pe blocuri înalte, zgârie-nori sau intersecții centrale cu trafic intens. Panourile mai mici iluminate LED sau neon pot fi dispuse pe stradă, pe trotuare în spații special amenajate care nu pot fi ratate de trecători, sau chiar în stațiile de autobuz.
De ce este atât de importantă localizarea unei reclame luminoase?
Panourile luminoase sunt o investiție extrem de bună, de inteligentă și de accesibilă pentru orice antreprenor. Sunt alegerea cea mai convenabilă de promovare în ceea ce privește prețul, însă chiar și așa, acestea nu trebuie achiziționate fără a fi plasate într-un loc cheie! Altfel, nu va fi o investiție reușită, întrucât nu-și va atinge obiectivul de a ajunge la cât mai multe persoane.
Așadar, unde este bine să amplasăm panourile de promovare pentru a fi benefice companiei?
- Spații special amenajate de pe pietonalele centrale
- Intersecții aglomerate cu trafic intens la orice oră
- Pe acostamentul drumurilor naționale importante
- În imediata apropiere a reclamelor companiilor rivale
- În cadrul evenimentelor care aduc împreună grupuri țintă de clienți
Care sunt marile avantaje ale utilizării de panouri luminoase ca strategie de promovare?
O firmă cu o promovare vizuală bine făcută va opri clienți curioși din drumul lor, va avea un nume recunoscut de marea majoritate a populației și va primi mult mai multe oportunități de creștere și dezvoltare administrativă!
Dacă asta este ceea ce vă doriți pentru compania dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați pe mail-ul nostru contact@litereluminoase.ro!